Juich Nova 1 naar het kampioenschap !

10 feb Juich Nova 1 naar het kampioenschap !

Nova 1 kan komende zaterdag 13 feb. ongeslagen kampioen worden en promoveren naar de 2e klasse. Kom allemaal in de Nova-kleuren naar de sporthal om hen aan te moedigen en ze naar de overwinning te juichen. Zaterdag staan ze op het veld tegen de nummer 2: Woudenberg. De wedstrijd start 16.35 uur in HF Witte Centrum.

SPANDOEK-WEDSTRIJD
Maak samen met je team het mooiste spandoek en win een gast-training van het 1e. Hang jullie spandoek om Nova 1 aan te moedigen zaterdag op in de sporthal. En laat je zo hard mogelijk horen!

FEESTJE?!!
Als Nova 1 wint, wordt dit natuurlijk uitbundig gevierd. Bij de veldkantine CasaNova openen ’s avonds de deuren om 20.30u en gaan we los!

Nog meer kampioenen?
Ook Nova 4 kan zaterdag kampioen worden. Ze spelen toevallig ook tegen Woudenberg maar dan een uitwedstrijd. Woudenberg 4 – Nova 4 start om 16.40u. We wensen de spelers heel veel succes !